.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۸۸ هزار تن کالا از مازندران صادر شد
ناظر گمرکات مازندران با اشاره به رشد ۳۴ درصدی صادرات از گمرکات استان در سال جاری گفت: ۳۸۸ هزار تن کالا به مقصدهای مختلف صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش با بیان اینکه سهم صادرات از تجارت چهار ماهه گمرکات مازندران ۳۸۸ هزار تن کالا به ارزش ۹۹ میلیون و ۷۹۳ هزار دلار بوده که نسبت به چهار ماه نخست سال قبل با رشد ۳۴ درصدی در ارزش همراه بوده است، افزود: عراق با خرید ۴۱ هزار تن کالا به ارزش ۴۶ میلیون و ۵۹۷ هزار دلار، ترکمنستان با ۵۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۸۲ هزار دلار، قزاقستان با ۱۱۶ هزار تن به ارزش ۸ میلیون و۱۷۴ هزار دلار، روسیه با ۱۴۳ هزار تن به ارزش ۸ میلیون و۷۱ هزار دلار و ترکیه با ۴ هزار تن کالا به ارزش ۴ میلیون و ۲۶۳ دلار، پنج مقصد اول کالاهای صادراتی گمرکات مازندران از نظر ارزشی در چهار ماه نخست امسال بودند.

وی افزود: سیمان، مصنوعات و محصولات معدنی، فرآورده‌های لبنی، چوب و اشیا چوبی، مواد پلاستیکی، کاغذ، فلزات معمولی و مصنوعات آن، انواع فرآورده‌های خوراکی گوناگون، آب میوه و پوره وکیوی، ۱۰ قلم کالای اول صادراتی گمرکات مازندران از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه بودند.

وی یادآور شد: همچنین گمرکات مازندران، ۶۰۹ هزار و۵۶۶ تن کالا به ارزش ۳۳۵ میلیون و ۹۹۱ هزار دلار نیز در چهار ماه ابتدایی سال وارد و از گمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار ترخیص شدند.

یوسفی منش تصریح کرد: ترکیه با فروش ۱۳۶ هزار تن کالا به ارزش ۱۳۰ میلیون و ۲۲۹ هزار دلار، امارات با ۱۹۲ هزار تن کالا به ارزش ۸۵ میلیون و۹ هزار دلار، روسیه با ۹۷ هزار تن به ارزش ۴۲ میلیون و ۷۲۲ هزاردلار، قزاقستان با ۹۲ هزار تن به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۸۷ هزار دلار و سوئیس با ۳۵ هزار تن به ارزش ۱۳ میلیون و ۹۴۴ هزار دلار، پنج کشور اول فروش کالا از نظر ارزش کالا به گمرکات مازندران در این مدت چهار ماهه بودند.

ناظر گمرکات مازندران ادامه داد: ذرت دامی، گندم، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی و نباتی، جو دامی، کک نفتی ومتالوژی، چوب وتخته، روغن پایه، کاغذ، ماشین آلات و اجزای آن و خمیر چوب، ۱۰ قلم اول کالاهای وارده به گمرکات مازندران در چهار ماه اخیر بودند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.